Vindbaar en opvallend
Onze partner, strategisch en creatief bureau Dizain, heeft het logo en de nieuwe huisstijl voor Revoort ontworpen en gaf een voorzet voor de nieuwe website. Bij Nordique bouwden we die site; https://www.revoort.nl. Daarbij kwamen we een paar flinke uitdagingen tegen:
- Hoe blijf je voor klanten goed vindbaar en in beeld als je een nieuwe naam en een nieuwe site hebt?
- Hoe onderscheid je jezelf ten opzichte van de concurrentie?
Froukje Elsinga: “Als je websites van andere slopers naast die van ons legt, moeten wij er wel uit springen. Gelukkig kon Nordique ons daarbij helpen.”
Thematiek in beeld
Om te laten zien wat Revoort allemaal doet, kregen de projecten op de vernieuwde website een prominente plek. Beeld was daarbij erg belangrijk om het werk goed te presenteren. “We laten de projecten, het werk en de visie van Revoort zoveel mogelijk zien. Onze thema’s komen zowel in beeld als in tekst naar voren, zo presenteren en onderscheiden we onszelf duidelijk”, zegt Froukje.
SEO en vindbaarheid
Nordique zorgde tijdens het bouwen van de site voor een goede overgang van oud naar nieuw, met oog voor SEO en vindbaarheid. Door landingspagina’s te gebruiken, komen mensen die bijvoorbeeld nog zoeken op BZN bij Revoort terecht.
Mooie basis
“Nordique bouwde de site erg snel. Na 6 weken kon ik hem al vullen en tussen Kerst en Oud & Nieuw gingen we online”, schetst Froukje. “De eerste reacties op de site zijn positief, er staat een ontzettend mooie basis.” De volgende stap? Het verfijnen van de vindbaarheid.
Bekijk website